Law File بهترین و جامع ترین سامانه پایان نامه ها و مقالات رشته حقوق (تمامی گرایشها) مدیریت , حسابداری , روانشناسی و تکنولوژی آموزشی

طراحي، تهيه و استاندارد سازي ( روايي و پايايي) ابزار اندازه گيري کاربرد فناوري در ارتقاي روحيه ي کارآفريني

طراحي، تهيه و استاندارد سازي ( روايي و پايايي) ابزار اندازه گيري کاربرد فناوري در ارتقاي روحيه ي کارآفريني

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

دانشکده تحصیلات تکمیلی گروه تکنولوژی آموزشی

 

عنوان:

طراحي، تهيه و استاندارد سازي ( روايي و پايايي) ابزار اندازه گيري کاربرد فناوري در ارتقاي روحيه ي کارآفريني

 

 

                                                       فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                          صفحه

 

چكيده .......1

 

فصل یکم :کلیات پژوهش

 

مقدمه:......................................................................................................................................................................................3

 

بیان مساله:..............................................................................................................................................................................4

 

اهمیت و ضرورت تحقیق ........7

 

اهداف پژوهش...................................................................................................................................................................10

 

فرضیه های پژوهش ........................................................................................................................................................10

 

تعاریف مفهومی و عملیاتی:..............................................................................................................................................11

 

تعاریف مفهوم....................................................................................................................................................................11

 

تعاریف عملیاتی:............................................................................................................................................................... 12

 

فصل دوم :پیشینه پژوهش

 

پیش در آمد فصل دوم:.....................................................................................................................................................15

 

بررسي نظريه هاي پيرامون کارآفريني سازماني:...........................................................................................................15

 

مفهوم و تعاريف کارآفريني.........................................................................................................................................15

 

تاريخچه کارآفريني ............................................................................................................................................................15

 

تعريف کار آفرين:............................................................................................................................................................24

 

صفات و ويژگي‌هاي کارآفرينان........................................................................................................................................25

 

انواع کارآفريني.....................................................................................................................................................................26

 

تعريف کارآفريني سازماني…………………………………………………………………………............................26

 

پیشینه ی تحقیق...............................................................................................................................................................30

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش:

 

پیش درآمد فصل سوم:.....................................................................................................................................................41

 

روش پژوهش:......................................................................................................................................................................41

 

جامعه آماری و روش نمونه گیری: ................................................................................................................................42

 

جامعه آماری........................................................................................................................................................................42

 

روش نمونه گیری ..............................................................................................................................................................42

 

روش تعیین حجم نمونه....................................................................................................................................................43

 

متغیرهای مورد مطالعه ....................................................................................................................................................45

 

متغیر مستقل.......................................................................................................................................................................45

 

متغیر وابسته ......................................................................................................................................................................45

روش‏های جمع آوری داده ها...........................................................................................................................................45

بزار گردآوری داده ها.........................................................................................................................................................45

 

روایی وپایایی ابزار گرد آوری دادها................................................................................................................................47

 

تجزیه و تحلیل داده ها......................................................................................................................................................51

منابع و ماخذ.............................................................................................................................................................................


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 400,000 ریال
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file129_1398070_4183.zip218.3k





عوامل افزايش سن ازدواج دخترها و راهبردهاي کاهش آن

عوامل افزايش سن ازدواج دخترها و راهبردهاي کاهش آن عوامل افزايش سن ازدواج دخترها و راهبردهاي کاهش آن   اشاره:   ازدواج يکي از بهترين نيازهاي آدمي است که دين مقدس اسلام به آن اهميت فراواني داده است و آن را از بهترين سنت هاي ديني شمرده که مايه برکات بي شماري است. از نظر قرآن، ازدواج مايه آرامش روح و روان آدمي است، که اين خود از نشانه هاي رحمت و بزرگي خداوند است.1 تشويق اسلام به ازدواج خص ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

کاربرد شبیه سازی در اموزش

کاربرد شبیه سازی در اموزش کاربرد شبیه سازی در اموزش کاربرد شبیه سازی در آموزش   حشمت اله نظری   چکیده   از آنجا که هدف فناوری آموزشی تسهیل یادگیری و بهبود عملکرد است در این راستا شبیه سازی های آموزشی می توانند به عنوان تکنیک و یا رسانه ای موجب تحقق این هدف شوند.   کاربرد شبیه سازی در زمینه های مختلف در سال های اخیر رو به افزایش بوده است و یکی ازمهمترین کاربرد آن در زمینه ی آموزش و یادگیری بوده ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

نام و نشانه علایم تجاری

نام و نشانه علایم تجاری نام و نشانه علایم تجاری فهرست مطالب   مقدمه. 2   گفتار اول - معرفي قوانين اصلي.. 3   گفتار دوم - تعاريف حقوقي و تجاري.. 3   گفتار سوم - وجوه افتراق علامت تجاري و اسم تجاري.. 5   گفتار چهارم- وجوه اشتراك علامت تجاري و اسم تجاري.. 8   ۱- آيين دادرسي.. 9   ۲- انواع دعاوي.. 10   گفتار پنجم : بررسی برخی از مواد موافقتنامه تریبس که در ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

نظريه نقش در روانشناسی اجتماعی

نظريه نقش در روانشناسی اجتماعی نظريه نقش در روانشناسی اجتماعی نظريه نقش در روانشناسی اجتماعی   مقدمه   نقش، معاني مختلفي را به ذهن متبادر مي‌سازد. يکي از متداول‌ترين مفاهيم آن مرتبط با اعمالي است که هر فرد به مناسبت پايگاه‌هايي که در جامعه دارد انجام مي‌دهد. از نظر والتر کوتو نقش معرف رفتاري است که هر کس با توجه به مقام و پايگاه اجتماعي فرد حق دارد از او انتظار داشته باشد.[1]   بروس کوئن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

نقش چند رسانه ایها در یادگیری مشارکتی

نقش چند رسانه ایها در یادگیری مشارکتی نقش چند رسانه ایها در یادگیری مشارکتی     چکیده   یکی از روشهای فعالی که امروزه توجه متخصصان را به خود جلب کرده استفاده ازچند رسانه ایها در آموزش ویادگیری دانش آموزان است. هدف ما در این مقاله این است که تأثیر چند رسانه ایها را بر یادگیری دانش آموزان مورد بررسی قرار دهیم. دانش آموزان به کارکردن با کامپیوتر علاقه دارند.تدریس با استفاده از تکنولوژی کامپیوتر(چند رسانه ای ها،شبکه اینت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
پرفروش ترین محصولات