Law File بهترین و جامع ترین سامانه پایان نامه ها و مقالات رشته حقوق (تمامی گرایشها) مدیریت , حسابداری , روانشناسی و تکنولوژی آموزشی

بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)

بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک  ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)

 

دانشگاه آزاد اسلامي

واحد کرمانشاه

دانشکده تحصیلات تکمیلی

 

پايان‏نامه جهت دریافت كارشناسي ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A)

 

 

عنوان

بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک

( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)

فهرست

 

عنوان……………………………………………………………………………………………..………………………………...……………………

صفحه

چكيده…………………………………………………………………………………….......................................................................

1

فصل اول : كليات تحقيق

 

1-1) مقدمه ………………….………………………………………………………….....................................................................

3

1-2) بیان ساله………………….…………………………………………………………...................................................................

4

1-3) اهميت و ضرورت انجام حقيق…………………………………………………….………...................................................

6

1-4) اهداف تحقيق …………………………………….…………………………………..............................................................

7

1-4-1) هدف کلی…………………………………………………..………………………………………………………………………

7

1-4-2) اهداف جزئي……...……………………………………………...……………….........................................................

7

1-5) فرضيه‏هاي تحقیق……………….…………….………………………………………............................................................

8

1-6) قلمرو حقيق…………………………..………………………………………………................................................................

10

1-6-1)قلمرو وضوعي……..………...…………………………………………………...........................................................

10

1-6-2) قلمرو مکاني .........................................................................................................................................

10

     1-6-3) قلمرو زماني حقيق………………………………..……..………………..……….......................................................

10

     1-7)تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و ملیاتی)……………………….......................

10

1-7-1) تعاريف مفهومي ………………….…………………………………………….......................................................

10

1-7-2) تعاريف عملياتي…………….…….………………………..…………………….........................................................

11

فصل دوم: ادبيات و پیشینه تحقيق

 

2-1) مقدمه……………………….…………………..……………………………………....................................................................

15

2-2) مباني نظري……………………..…………………..…….……………………………..............................................................

17

2-2-1)تعاریف تغییر وتحول..............................................................................................................................

17

2-2-2)ابعاد و مختصات تغییر.............................................................................................................................

18

2-2-3)عوامل مؤثر در ایجاد تغییر.......................................................................................................................

19

2-2-4)مراحل اصلی فرایند تحول.......................................................................................................................

19

2-2-4-1شناخت......................................................................................................................................

19

2-2-4-2)آغاز فرایندتحول.......................................................................................................................

20

2-2-4-3)تشخیص....................................................................................................................................

20

2-2-4-4)بررسی وضعیت وجود..............................................................................................................

21

2-2-4-5)تعیین وضعیت آتی ازمان.........................................................................................................

21

2-2-4-6)آماده­سازی و برنامه­ریزی جهت اجرا.........................................................................................

22

2-2-4-7)اجرای تغییر...............................................................................................................................

22

2-2-4-8)بازنگری و تحکیم (تثبیت).....................................................................................................

23

2-2-5)راهبردهای تغییر در ازمان.............................................................................................................................

23

2-2-5-1)راهبرد تغییر فناوری...........................................................................................................................

23

2-2-5-2)راهبرد تغییر ساختار.........................................................................................................................

23

2-1-5-3)راهبرد تغییر وظیفه...........................................................................................................................

23

2-2-5-4)راهبرد تغییر افراد..............................................................................................................................

24

2-2-6)شیوه های اعمال تغییرات................................................................................................................................

24

2-2-6-1)شیوه مشارکتی اجرای تغییر.............................................................................................................

24

2-2-6-2)شیوه اجباری اجرای تغییر................................................................................................................

24

2-2-7)ضرورت تحول صنعت بانکداری..................................................................................................................

25

2-2-8)مدیریت تغییر و تحول....................................................................................................................................

26

2-2-9)آمادگی پذیرش تحوّل سازمانی.....................................................................................................................

27

2-2-10)مدیران و تغییر............................................................................................................................................

29

2-2-11)ویژگی­های سازمان­های نوآور...................................................................................................................

30

2-2-12)مفهوم­سازی ساختار سازمانی......................................................................................................................

2-2-12-1)اهمیت ساختار سازمانی مناسب.............................................................................................................

2-2-12-2)ویژگی­هایساختاری............................................................................................................................

2-2-12-3)بررسی رابطه بین استراتژی و ساختار سازمانی.......................................................................................

32

34

35

37

2-2-12-4) الزاماتمحیطیساختارسازمانی...........................................................................................................

2-2-13)تغییرات استراتژیک در صنعت بانکداری......................................................................................................

40

40

2-2-13-1)استراتژی های مدیریت تغییر تحول آفرین..........................................................................................

41

2-2-14) برنامه ریزی نیروی انسانی در سیستم بانکی................................................................................................

42

22-14-1)تعریف برنامه ریزی نیروی فرآیند نیروی انسانی........................................................................................

43

2-2-14-1-1)مدل کسب و کار استراتژیک منابع انسانی.................................................................................

46

2-2-14-1-2)پيوند استراتژي منابع انساني با استراتژي هاي كلي و كلان سازمان ...................................................

47

2-2-15)استراتژی های تحول سازمانی......................................................................................................................

48

2-2-15-1)سطوح تغییر در نیروی انسانی...........................................................................................................

49

2-16)سیر تحولات الکترونیکی..................................................................................................................................

50

2-17)چالش های تحول الکترونیکی ........................................................................................................................

51

2-2-18)مزیت های بانکداری الکترونیکی.................................................................................................................

52

2-2-19)مدیریت ارتباط بامشتری در نظام مؤسسات مالی و خدماتی.....................................................................

52

2-2-20)محرک های راهبردی توسعه بانکداری الکترونیک......................................................................................

54

2-2-21)چالش های توسعه بانکداری الکترونیک.....................................................................................................

55

2-3) پيشينه تحقيق.....................................................................................................................................................

56

2-3-1) تحقيقات داخلي.....................................................................................................

56

2-3-2) تحقيقات خارجي......................................................................................................................................

58

فصل سوم: روش شناسي تحقيق

 

3-1) مقدمه..................................................................................................................................................................

61

3-2) روش تحقيق......................................................................................................................................................

61

3-3) جامعه آماری....................................................................................................................................................

62

3-4) روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه...........................................................................................................

62

3-5) ابزار گردآوري داده‌هاو اطلاعات.....................................................................................................................

63

3-5-1)تشريح پرسشنامه...........................................................................................................................................

63

3-6)روش تجزيه ­و تحليل داده­ها................................................................................................................................

64

3-7)روایی و پایایی پرسش نامه.................................................................................................................................

65

3-8)روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داه ا.................................................................................................................

66

3-8-1)مدل معادلات ساختاری..................................................................................................................................

67

3-8-2)معیارهای برازش............................................................................................................................................

67

3-8-2-1) NFI........................................................................................................................................................

67

3-8-2-2) RFI.........................................................................................................................................................

3-8-2-3) IFI...........................................................................................................................................................

3-8-2-4)CFI..........................................................................................................................................................

3-8-2-5) RMR..................................................................................................................................................

38-2-6) GFI.....................................................................................................................................................

3-8-2-7)AGFI ...............................................................................................................................................

68

68

68

68

69

69

3-8-2-8)RMSEA............................................................................................................................................

69

 

فصل چهارم: تجزيه وتحليل داده ها

 

4-1) مقدمه...................................................................................................................................................................

71

4-1) بخش اول : آمار توصیفی....................................................................................................................................

72

4-2-1)ويژگي‌هاي جمعيت شناختي پاسخ­دهندگان...................................................................................................

72

4-2-1-1)جنسیت ....................................................................................................................................................

72

4-2-1-2)سن............................................................................................................................................................

72

4-2-1-3)تحصیلات ................................................................................................................................................

73

4-2-1-4)نوع استخدام ...........................................................................................................................................

74

4-2-1-5)سابقه خدمت ...........................................................................................................................................

75

4-3)آزمون نرمال بودن داده­ها ...................................................................................................................................

76

4-4)استانداردسازی ابزار اندازه‌گيري مفاهيم تحقيق.................................................................................................

76

4-5)تحلیل عاملی اکتشافی متغیر بعد مشتری.............................................................................................................

77

4-5-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد مشتری..........................................................................................................

80

4-6)تحلیل عاملی اکتشافی بعد تکنولوژی ................................................................................................................

82

4-6-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد تکنولوژی .....................................................................................................

83

4-7)تحلیل عاملی اکتشافی بعد ساختار سازمانی .......................................................................................................

84

4-7-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد ساختار سازمانی ............................................................................................

87

4-8)تحلیل عاملی اکتشافی بعد نیروی انسانی............................................................................................................

88

4-8-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد نیروی انسانی ................................................................................................

90

4-9)تحلیل عاملی اکتشافی بعد محیط داخلی ............................................................................................................

91

4-9-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد محیط داخلی.................................................................................................

93

4-10)تحلیل عاملی اکتشافی بعد محیط میانی ...........................................................................................................

94

4-10-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد محیط میانی ................................................................................................

95

4-11)تحلیل عاملی اکتشافی بعد محیط خارجی .......................................................................................................

96

4-11-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد محیط خارجی.............................................................................................

99

4-12)تحلیل عاملی اکتشافی بعد نگرش نسبت به تغییر و تحول...............................................................................

100

4-12-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد نگرش نسبت به تغییر و تحول....................................................................

102

4-13)تحلیل عاملی اکتشافی متغیر تمایل به استفاده .................................................................................................

102

4-13-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر تمایل به استفاده ...............................................................................................

104

4-14)تحلیل عاملی اکتشافی متغیر بازنگری در قوانین و مقررات............................................................................

105

4-14-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بازنگری در قوانین ومقررات.............................................................................

107

4-15)تحلیل عاملی اکتشافی متغیر آموزش همگانی...................................................................................................

108

4-15-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر آموزش همگانی ...........................................................................................

110

4-16)مدل ساختاری تحقیق (بررسی مدل اصلی تحقیق)...........................................................................................

111

4-17)مفروضات رگرسیون خطی چندگانه..............................................................................................................

113

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

 

5-1) مقدمه ................................................................................................................................................................

116

5-2) نتایج فرضیات ...................................................................................................................................................

117

5-3) نتیجه گیری مبتنی بر فرضیات....................................................................................................................

117

5-4) نتيجه گيري كلي.................................................................................................................................................

121

5-5) پيشنهادها براساس فرضيات................................................................................................................................

123

5-6)پیشنهادهای کاربردی............................................................................................................................................

125

5-7) محدودیت های تحقيق....................................................................................................................................

126

5-8) پيشنهادها براي تحقيقاتآتي..............................................................................................................................

127

منابع و مآخذ

 

منابع فارسي.................................................................................................................................................................

129

منابع لاتين..................................................................................................................................................................

130

پيوست ها..................................................................................................................................................................

131


جدول هاي تحقيق

 

جدول1-1) متغیرهای تحقیق.......................................................................................................................................

9

جدول 2-1) انواع تغییرات سازمانی............................................................................................................................

18

جدول3-1) تشریح پرسش نامه....................................................................................................................................

64

       جدول 3-2) جامعه آماری تحقیق...............................................................................................................................

62

جدول 3-3 مقادیر آلفای کرونباخ ...............................................................................................................................

66

جدول 4-1 توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب جنسیت آنها......................................................................  

72

جدول 4-2 توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سن آنها...........................................................................  

73

جدول 4-3   توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب تحصیلات آنها.................................................................  

74

جدول 4-4 توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب نوع استخدام آنها..............................................................

74

جدول 4-5 توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت آنها.............................................................  

75

جدول 4-6   نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنوف جهت بررسی پیروی داده ها از توزیع نرمال...............................

76

جدول 4-7 نتایج آزمون KMO-Bartlett در بعد مشتری........................................................................................

78

جدول 4-8 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون مشتری.......................................................................................

79

جدول 4-9 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی.........................................................................

80

جدول 4-10 شاخص­هاي برازش مدل اندازه گیری بعد مشتری.................................................................................  

81

جدول 4-11   نتایج آزمون KMO-Bartlett عامل مکنون تکنولوژی......................................................................

82

جدول 4-12 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون تکنولوژی ...................................................................................

82

جدول 4-13 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی......................................................................

83

جدول 4-13 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی......................................................................

83

جدول 4-14 شاخص­هاي برازش مدل اندازه گیری تکنولوژی...................................................................................

84

جدول 4-15   نتایج آزمون KMO-Bartlett عامل مکنون ساختار سازمانی............................................................

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 500,000 ریال
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file134_1402322_6736.zip2.1 MB





درجه بندی و تعیین کارایی نسبی شعب بانک مسکن استان مازندران با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها

درجه بندی و تعیین کارایی نسبی شعب بانک مسکن استان مازندران با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها   دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان­نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی (M. A.) گرایش مدیریت مالی   عنوان: درجه بندی و تعیین کارایی نسبی شعب بانک مسکن استان مازندران با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها   فهرست مطالب   چکیده 1   فصل اول . 2   کلیات ... 2   1-1- مقدمه . 3   ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان

بررسی روشها و مکانیزمهای اجرایی مقابله با پولشویی در بانک صادرات شهر کرمانشاه در سال 1393

بررسی روشها و مکانیزمهای اجرایی مقابله با پولشویی در بانک صادرات شهر کرمانشاه در سال 1393   دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پايان‌نامه جهت دريافت کارشناسي ارشد رشته مدیریت M.A گرایش: مدیریت تحول عنوان: بررسی روشها و مکانیزمهای اجرایی مقابله با پولشویی در بانک صادرات شهر کرمانشاه در سال فهرست مطالب   چکیده 1   فصل اول   کلیات تحقیق   1-1-مقدمه. 3   1-2-بیان مسئله. 4   1-3-اهمیت وضرورت انجام تحقیق.. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان

رابطه جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوم دبیرستان شهرستان ...

رابطه جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوم دبیرستان شهرستان ... پایان نامه: جهت اخذ درجه کارشناسی در رشته علوم تربیتی(گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی)   عنوان : رابطه جرأت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوم دبیرستان شهرستان ...                                     &nb ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

طراحي، تهيه و استاندارد سازي ( روايي و پايايي) ابزار اندازه گيري کاربرد فناوري در ارتقاي روحيه ي کارآفريني

طراحي، تهيه و استاندارد سازي ( روايي و پايايي) ابزار اندازه گيري کاربرد فناوري در ارتقاي روحيه ي کارآفريني   دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی گروه تکنولوژی آموزشی   عنوان: طراحي، تهيه و استاندارد سازي ( روايي و پايايي) ابزار اندازه گيري کاربرد فناوري در ارتقاي روحيه ي کارآفريني                                  & ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان

عوامل افزايش سن ازدواج دخترها و راهبردهاي کاهش آن

عوامل افزايش سن ازدواج دخترها و راهبردهاي کاهش آن عوامل افزايش سن ازدواج دخترها و راهبردهاي کاهش آن   اشاره:   ازدواج يکي از بهترين نيازهاي آدمي است که دين مقدس اسلام به آن اهميت فراواني داده است و آن را از بهترين سنت هاي ديني شمرده که مايه برکات بي شماري است. از نظر قرآن، ازدواج مايه آرامش روح و روان آدمي است، که اين خود از نشانه هاي رحمت و بزرگي خداوند است.1 تشويق اسلام به ازدواج خص ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

کاربرد شبیه سازی در اموزش

کاربرد شبیه سازی در اموزش کاربرد شبیه سازی در اموزش کاربرد شبیه سازی در آموزش   حشمت اله نظری   چکیده   از آنجا که هدف فناوری آموزشی تسهیل یادگیری و بهبود عملکرد است در این راستا شبیه سازی های آموزشی می توانند به عنوان تکنیک و یا رسانه ای موجب تحقق این هدف شوند.   کاربرد شبیه سازی در زمینه های مختلف در سال های اخیر رو به افزایش بوده است و یکی ازمهمترین کاربرد آن در زمینه ی آموزش و یادگیری بوده ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
پرفروش ترین محصولات