Law File بهترین و جامع ترین سامانه پایان نامه ها و مقالات رشته حقوق (تمامی گرایشها) مدیریت , حسابداری , روانشناسی و تکنولوژی آموزشی

بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی مبتنی بر برند و مالکیت روانی برند بر رضایتمندی مشتری (مورد مطالعه: شرکت های مواد غذایی و لبنی کرمانشاه)

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد کرمانشاه

دانشکده تحصیلات تکمیلی

پايان نامه­ جهت دریافت کارشناسي ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A)

گرایش: بازاریابی

 

 

عنوان :

بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی مبتنی بر برند و مالکیت روانی برند بر رضایتمندی مشتری (مورد مطالعه: شرکت های مواد غذایی و لبنی کرمانشاه)

فهرست مطالب

 

چکيده.................................................................................................................................................................................... 1

 

فصل اول: کلیات پژوهش

 

1-1 مقدمه:.......................................................................................................................................................................... 3

 

1-2 بیان مسأله:.................................................................................................................................................................. 3

 

1-3 اهمیت و ضرورت پژوهش:...................................................................................................................................... 4

 

1-4 اهداف پژوهش:.......................................................................................................................................................... 5

 

1-5 فرضیات پژوهش:....................................................................................................................................................... 6

 

1-6 مدل مفهومی:............................................................................................................................................................... 7

 

1-7 قلمرو پژوهش:............................................................................................................................................................ 7

 

1-8 تعریف متغیرها:.......................................................................................................................................................... 8

 

1-8-1 تعاریف مفهومی:............................................................................................................................................. 8

 

1-8-2 تعاریف عملیاتی:............................................................................................................................................ 9

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه

 

2-1 مقدمه:....................................................................................................................................................................... 12

 

2-2 مبانی نظری:............................................................................................................................................................. 12

 

2-2-1 مدیریت منابع انسانی مبتنی بر برند:.......................................................................................................... 12

 

2-2-1-1 فرایند جذب متقاضیان از طریق برندهای مبتنی بر توسعه مدیریت منابع انسانی..................... 13

 

2-2-1-2 ایجاد برند مبتنی بر توسعه منابع انسانی....................................................................................... 15

 

2-2-1-3 منابع انسانی(HR): در قلب کسب وکار........................................................................................ 16

 

2-2-1-4 اهمیت واقعی بودن برنامه و کنترل آن.......................................................................................... 17

 

2-2-1-5 نگاه به مدیریت منابع انسانی......................................................................................................... 17

 

2-2-1-6 مدیریت منابع انسانی تکه تکه اما مبتنی بر اعتماد....................................................................... 18

 

2-2-1-7 نگاهی به زیر سیستم ها و نقد مدیریت منابع انسانی.................................................................. 19

 

2-2-1-7-1 تجزیه و تحلیل شغل.......................................................................................................... 19

 

2-2-1-7-2 استخدام و انتخاب............................................................................................................... 19

 

2-2-1-7-3 پرداخت حقوق و مزایا....................................................................................................... 20

 

2-2-1-7-4 آموزش و توسعه................................................................................................................. 20

 

2-2-1-7-5 رفاه کارکنان.......................................................................................................................... 20

 

2-2-2 مالکیت روانی برند:..................................................................................................................................... 21

 

2-2-2-1 دیدگاه ها یا روش های مختلف مدیریت برند............................................................................. 22

 

2-2-2-2 فرضیات دیدگاه اقتصادی............................................................................................................... 22

 

2-2-2-3 فرضیات دیدگاه هویت................................................................................................................... 23

 

2-2-2-4 فرضیات دیدگاه مصرف کننده محور............................................................................................ 23

 

2-2-2-5 فرضیات دیدگاه شخصیت.............................................................................................................. 24

 

2-2-2-6 فرضیات دیدگاه رابطه ای............................................................................................................... 25

 

2-2-2-7 فرضیات دیدگاه اجتماعی............................................................................................................... 26

 

2-2-2-8 فرضیات رویکرد فرهنگی............................................................................................................... 27

 

2-2-2-9 مدیریت ارتباطات برند:.................................................................................................................. 28

 

2-2-2-10 ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان............................................................................................... 30

 

2-2-2-11 ضرورت برندسازی درون‌سازمانی (ارتقای درک کارکنان سازمان از ارزش‌های برند)........... 33

 

2-2-2-12 چالش تعریف برندینگ درون‌سازمانی....................................................................................... 34

 

2-2-2-13 هارمونی سازمانی با برند درون‌سازمانی...................................................................................... 35

 

2-2-2-14 مدیریت تغییرات فرهنگی سازمان.............................................................................................. 36

 

2-2-3 رفتار شهروندی سازمانی............................................................................................................................. 37

 

2-2-3-1 مؤلفه های رفتار شهروندی............................................................................................................. 37

 

2-2-3-2 مؤلفه های رفتار شهروندی از نظر پادساکف................................................................................ 38

 

2-2-3-3 مؤلفه های رفتار شهروندی از نظر بولینو...................................................................................... 38

 

2-2-3-4 مؤلفه های رفتار شهروندی از نظر اورگان.................................................................................... 39

 

2-2-3-5 ویژگی های کلیدی رفتار شهروندی.............................................................................................. 40

 

2-2-3-6 عوامل تأثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی.............................................................................. 41

 

2-2-4 رضایتمندی و وفاداری مشتری:................................................................................................................. 44

 

2-2-4-1 مزایای رضایتمندی:......................................................................................................................... 49

 

2-2-4-2 ارزیابی وفاداری مشتریان:............................................................................................................... 50

 

2-2-4-3 تعریفهای وفاداری:.......................................................................................................................... 51

 

2-2-4-4 برنامههای وفاداری مشتری:............................................................................................................ 53

 

2-2-4-5 مزایای حاصل از وفاداری:.............................................................................................................. 54

 

2-2-4-6 برخی موارد برای وفاداری مشتریان در آینده:.............................................................................. 55

 

2-2-4-7 رابطه رضایت و وفاداری:............................................................................................................... 55

 

2-2-4-8 برنامهای برای خدمت به مشتریان:................................................................................................ 58

 

2-3 پیشینه پژوهش:........................................................................................................................................................ 59

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

3-1 مقدمه........................................................................................................................................................................ 62

 

3-2 روش پژوهش.......................................................................................................................................................... 62

 

3-3 جامعه آماری پژوهش.............................................................................................................................................. 63

 

3-4 روش نمونه و حجم نمونه گیری.......................................................................................................................... 64

 

3-5 روایی و پایایی ابزار پژوهش.................................................................................................................................. 67

 

3-5-1 آزمون روايي................................................................................................................................................ 67

 

3-5-2 آزمون پایایی( قابلیت اعتماد)..................................................................................................................... 68

 

3-6 روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها................................................................................................................. 69

 

3-6-1 آزمون کلموگروف اسمیرنوف- آزمون نرمال بودن دادهها..................................................................... 69

 

3-6-2 آزمون همبستگی.......................................................................................................................................... 69

 

3-6-2-1 ضریب همبستگی اسپیرمن............................................................................................................. 70

 

3-6-3 آزمون معادلات ساختاری............................................................................................................................ 70

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

 

4-1 مقدمه........................................................................................................................................................................ 74

 

4-2 آمار توصیفی............................................................................................................................................................ 74

 

4-2-1 خصوصیات جمعیت‌شناسی........................................................................................................................ 75

 

4-2-2 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق................................................................................................................... 79

 

4-2-3 آزمون نرمال بودن متغیرها.......................................................................................................................... 84

 

4-2-3-1 آزمون نرمال بودن تک متغیره : آزمون K-S................................................................................. 85

 

4-2-3-2 آزمون نرمال بودن چند متغیره : ضریب کشیدگی چند متغیره.................................................... 86

 

4-2-4 همبستگی..................................................................................................................................................... 88

 

4-2-5 بررسی کفایت و تناسب داده‌ها.................................................................................................................. 89

 

4-2-6 تحلیل عاملی................................................................................................................................................ 91

 

4-2-6-1 تحلیل عاملی.................................................................................................................................... 92

 

4-2-6-2 تحلیل عاملی تاییدی متغیر مدیریت منابع انسانی مبتنی بر برند................................................ 92

 

4-2-6-3 تحلیل عاملی تاییدی متغیر مالکیت روانی برند............................................................................ 95

 

4-2-6-4 تحلیل عاملی تاییدی متغیر رفتارشهروندی برند در سطح فردی................................................. 97

 

4-2-6-5 تحلیل عاملی تاییدی متغیر رفتارشهروندی برند در سطح سازمان........................................... 100

 

4-2-6-6 تحلیل عاملی تاییدی متغیر رضایت مشتریان............................................................................ 101

 

4-3 آمار استنباطی......................................................................................................................................................... 104

 

4-3-1 برازش مدل‌ کلی : تحلیل مسیر PA....................................................................................................... 104

 

4-3-2 بررسی مشخص بودن مدل ساختاری.................................................................................................... 107

 

4-3-3 بررسی فرضیات تحقق............................................................................................................................. 108

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

 

5-1 مقدمه..................................................................................................................................................................... 111

 

5-2 آزمون فرضیه‌ها..................................................................................................................................................... 111

 

5-2-1 آزمون فرضیه اول..................................................................................................................................... 112

 

5-2-2 آزمون فرضیه دوم..................................................................................................................................... 112

 

5-2-3 آزمون فرضیه سوم.................................................................................................................................... 113

 

5-2-4 آزمون فرضیه چهارم................................................................................................................................. 113

 

5-2-5 آزمون فرضیه پنجم................................................................................................................................... 114

 

5-3 پیشنهادهای تحقیق............................................................................................................................................... 114

 

5-3-1 پیشنهادها براساس فرضیه اول................................................................................................................. 115

 

5-3-2 پیشنهادها براساس فرضیه دوم................................................................................................................ 115

 

5-3-3 پیشنهادها براساس فرضیه سوم............................................................................................................... 116

 

5-3-4 پیشنهادها براساس فرضیه چهارم............................................................................................................ 117

 

5-3-5 پیشنهادها براساس فرضیه پنجم.............................................................................................................. 117

 

5-3-6 پیشنهادهای پژوهشی در جهت تحقیقات آتی....................................................................................... 118

 

5-4 جمع‌بندی و نتیجه‌گیری...................................................................................................................................... 118

 

فهرست منابع :................................................................................................................................................................ 121

 

پیوست ها........................................................................................................................................................................ 129

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

جدول3-1 جدول متغیرهای پژوهش............................................................................................................................ 63

 

جدول 3-2 جامعه آماری............................................................................................................................................... 64

 

جدول 3-3 درصد طبقات نمونه................................................................................................................................... 66

 

جدول 3-4 ارتباط سؤالات پرسشنامه با هر یک از متغیرهای پژوهش.......................................................................... 67

 

جدول3-5 نتایج سنجش پایایی (آلفای کرونباخ)........................................................................................................... 68

 

جدول 4-1 توزیع فراوانی مربوط به جنسیت................................................................................................................ 75

 

جدول 4-2 توزیع فراوانی مربوط به سن...................................................................................................................... 76

 

جدول 4-3 توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات............................................................................................................ 77

 

جدول 4-4 توزیع فراوانی مربوط به رده شغلی............................................................................................................. 78

 

جدول 4-5 شاخص‌های توصیفی................................................................................................................................. 79

 

جدول 4-6 بررسی نرمال بودن متغیرها در حالت تک متغیره (آزمون K-S)............................................................... 85

 

جدول 4-7 بررسی نرمال چند متغیره.......................................................................................................................... 86

 

جدول 4-8 آزمون همبستگی....................................................................................................................................... 88

 

جدول 4-9 نتایج آزمون KMO - بارتلت.................................................................................................................... 90

 

جدول 4-10 جدول اشتراکات اولیه............................................................................................................................. 92

 

جدول 4-11 نسبت بحرانی و سطح معناداری............................................................................................................. 94

 

جدول 4-12 شاخص‌های برازش مدل مدیریت منابع انسانی مبتنی بر برند............................................................... 94

 

جدول 4-13 نسبت بحرانی و سطح معناداری.............................................................................................................. 96

 

جدول 4-14 شاخص‌های برازش مدل مالکیت روانی برند.......................................................................................... 96

 

جدول 4-15 نسبت بحرانی و سطح معناداری............................................................................................................. 98

 

جدول 4-16 شاخص‌های برازش مدل رفتار شهروندی برند در سطح فردی.............................................................. 99

 

جدول 4-17 نسبت بحرانی و سطح معناداری متغیر رفتار شهروندی برند در سطح سازمان................................... 100

 

جدول 4-18 شاخص‌های برازش مدل رفتار شهروندی برند در سطح سازمان........................................................ 101

 

جدول 4-19 نسبت بحرانی و سطح معناداری متغیر رضایت مشتری....................................................................... 102

 

جدول 4-20 آماره کای اسکوئر برای متغیر رضایت مشتری...................................................................................... 103

 

جدول 4-21 معنی‌داری ضرایب مسیر (رگرسیونی)................................................................................................. 107

 

جدول 4-22 بارهای عاملی (ضرایب رگرسیونی) استاندارد..................................................................................... 107

 

جدول 4-23 محاسبه درجه آزادی برای مدل تدوین شده تحقیق............................................................................... 108

 

جدول 4-24 آماره و درجه آزادی برای مدل تدوین شده تحقیق...................................................................... 108

 

جدول 4-25 تحلیل مسیر( بررسی فرضیات تحقیق)................................................................................................ 109

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

 

نمودار 2-1 چرخه خدمات مطلوب به مشتری(نجفی زاده و دیگران، 1392)............................................................ 45

 

نمودار 2-2 مدل وفاداری مشتری(یونسی فر و زادوریان، 1391)................................................................................ 54

 

نمودار 3-1 طبقات جامعه آماری.................................................................................................................................. 64

 

نمودار 4-1 در صد فراوانی پاسخ‌دهندگان برحسب جنسیت....................................................................................... 76

 

نمودار 4-2 در صد فراوانی پاسخ‌دهندگان برحسب رده سنی..................................................................................... 77

 

نمودار 4-3 در صد فراوانی پاسخ‌دهندگان برحسب تحصیلات.................................................................................. 78

 

نمودار 4-4 در صد فراوانی پاسخ‌دهندگان برحسب رتبه سازمانی............................................................................... 79

 

نمودار 4-5 هیستوگرام متغیر مدیریت منابع انسانی مبتنی بر برند.............................................................................. 80

 

نمودار 4-6 هیستوگرام متغیر مالکیت روانی برند........................................................................................................ 81

 

نمودار 4-7 هیستوگرام متغیر رفتار شهروندی برند در سطح فردی............................................................................ 82

 

نمودار 4-8 هیستوگرام متغیر رفتار شهروندی برند در سطح سازمان.......................................................................... 83

 

نمودار 4-9 هیستوگرام متغیر رضایت مشتری............................................................................................................. 84

 

نمودار 4-10 پراکنش متغیرها....................................................................................................................................... 91

 

نمودار 4-11 مدل اندازه‌گیری مدیریت منابع انسانی مبتنی بر برند در حالت غیر استاندارد....................................... 93

 

نمودار 4-12 مدل اندازه‌گیری مدیریت منابع انسانی مبتنی بر برند در حالت استاندارد............................................. 93

 

نمودار 4-13 مدل اندازه‌گیری مالکیت روانی برند در حالت غیر استاندارد................................................................ 95

 

نمودار 4-14 مدل اندازه‌گیری مالکیت روانی برند در حالت استاندارد...................................................................... 96

 

نمودار 4-15 مدل اندازه‌گیری رفتارشهروندی برند در سطح فردی در حالت غیر استاندارد..................................... 98

 

نمودار 4-16 مدل اندازه‌گیری رفتارشهروندی برند در سطح فردی در حالت استاندارد............................................ 98

 

نمودار 4-17 مدل اندازه‌گیری رفتارشهروندی برند در سطح سازمان در حالت غیر استاندارد................................ <

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 500,000 ریال
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file140_1402597_1710.zip2.7 MB





بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه¬ای ایرانسل و همراه اول)

بررسی وفاداری مشتریان  نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه¬ای ایرانسل و همراه اول)    دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع:    بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول) فهرست مطالب   عنوان               &n ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان

مطالعه رابطه بین ویژگی¬های کمیته حسابرسی و عملکرد مالی شرکت

مطالعه رابطه بین ویژگی¬های کمیته حسابرسی و عملکرد مالی شرکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان­نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حسابداری (M.A)   موضوع: مطالعه رابطه بین ویژگی­های کمیته حسابرسی و عملکرد مالی شرکت فهرست مطالب فصل اول: کلیات پژوهش   چکیده 1   1-1 - مقدمه . 3   1-2- بيان مسأله . 4   1-3- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش ... 6   1-4- اهدف پژوهش ... 7 ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان

تحلیل عوامل موثر بر اشتغال بخش کشاورزی استانهای(ایلام،کردستان،کرمانشاه،همدان):كاربرد مدل های اقتصاد سنجی و سيستم ديناميكی

تحلیل عوامل موثر بر اشتغال بخش کشاورزی  استانهای(ایلام،کردستان،کرمانشاه،همدان):كاربرد مدل های اقتصاد سنجی و سيستم ديناميكی   دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد)M.A(   گرایش: برنامه‏ریزی سیستم‏های اقتصادی عنوان: تحلیل عوامل موثر بر اشتغال بخش کشاورزی استانهای(ایلام،کردستان،کرمانشاه،همدان):كاربرد مدل های اقتصاد سنجی و سيستم ديناميكی فهرست مطالب       عنوان        &nb ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان

بررسی روشها و مکانیزمهای اجرایی مقابله با پولشویی در بانک صادرات شهر کرمانشاه در سال 1393

بررسی روشها و مکانیزمهای اجرایی مقابله با پولشویی در بانک صادرات شهر کرمانشاه در سال 1393   دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پايان‌نامه جهت دريافت کارشناسي ارشد رشته مدیریت M.A گرایش: مدیریت تحول عنوان: بررسی روشها و مکانیزمهای اجرایی مقابله با پولشویی در بانک صادرات شهر کرمانشاه در سال 1393   فهرست مطالب   چکیده 1   فصل اول   کلیات تحقیق   1-1-مقدمه. 3   1-2-بیان مسئله. 4   1-3-اهمیت وضرورت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان

بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)

بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک  ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)   دانشگاه آزاد اسلامي واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی   پايان‏نامه جهت دریافت كارشناسي ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A)     عنوان بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه) فهرست   عنوان………………………………&hel ...

توضیحات بیشتر - دانلود 50,000 تومان

بررسی روشها و مکانیزمهای اجرایی مقابله با پولشویی در بانک صادرات شهر کرمانشاه در سال 1393

بررسی روشها و مکانیزمهای اجرایی مقابله با پولشویی در بانک صادرات شهر کرمانشاه در سال 1393   دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پايان‌نامه جهت دريافت کارشناسي ارشد رشته مدیریت M.A گرایش: مدیریت تحول عنوان: بررسی روشها و مکانیزمهای اجرایی مقابله با پولشویی در بانک صادرات شهر کرمانشاه در سال فهرست مطالب   چکیده 1   فصل اول   کلیات تحقیق   1-1-مقدمه. 3   1-2-بیان مسئله. 4   1-3-اهمیت وضرورت انجام تحقیق.. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
پرفروش ترین محصولات